DATABESKYTTELSESERKLÆRING
Denne databeskyttelseserklæring (“Erklæring”) beskriver, hvordan OsaBus, et firma beliggende i Holland, (samlet omtalt som “Virksomhed”, “OsaBus”, “vi”, “vores” eller “os” i dette dokument) beskytter fortroligheden af dine personlige oplysninger. Hvis du er interesseret i, hvad vi gør med cookies og lignende teknologier, bedes du se vores Cookie-erklæring.
Vi kan ændre denne erklæring fra tid til anden; så tjek venligst tilbage her for eventuelle opdateringer.
Vi tilbyder en række tjenester relateret til online transport på landjorden, herunder produkter og tjenester via vores egne hjemmesider, mobilapps, e-mails og sms’er (‘platforme’). Vi gør også dette gennem vores forretningspartnere’s hjemmesider, sociale medier og andre platforme. Denne erklæring gælder for alle personlige oplysninger, vi indsamler, mens vi leverer disse tjenester, eller når du kontakter os via e-mail, live chat, telefon eller post.
Vores forretningspartnere bør også besøge vores Databeskyttelses- og Cookieerklæring for Forretningspartnere for at forstå, hvordan personlige oplysninger behandles som en del af vores forretningsforhold.
PERSONLIGE OPLYSNINGER
“Personlige oplysninger” betyder oplysninger, der identificerer dig eller som rimeligt kunne bruges til at identificere dig, og som sendes til og/eller indsamles og vedligeholdes af os, når du foretager en reservation. Eksempler på personlige oplysninger inkluderer dit navn, din postadresse og dit telefonnummer.
Når du foretager en reservation gennem vores hjemmeside, vil du blive bedt om at give os visse oplysninger for at hjælpe os med at levere en hurtig service til dig. De oplysninger, vi indsamler, kan inkludere dit navn, alder, fødselsdato og -sted samt kontaktoplysninger (e-mail, adresse og telefonnummer).
Derudover indsamler vi oplysninger fra din computer, når du bruger en af vores platforme, selvom du ikke foretager en reservation. Dette kan omfatte din IP-adresse, browseren og dine sprogindstillinger. Der er også situationer, hvor vi modtager oplysninger om dig fra tredjeparter eller automatisk indsamler andre oplysninger. Dette er et grundlæggende overblik over de oplysninger, vi indsamler. Vil du gerne vide mere?
PERSONLIGE OPLYSNINGER, DU GIVER OS
Vi gemmer og bruger de oplysninger, du giver os. Når du foretager en reservation, har vi brug for mindst dit navn, e-mailadresse, telefonnummer, afhentnings- og afleveringsadresse samt betalingsoplysninger. Vi kan også bede om din hjemmeadresse, flynummer og fødselsdato samt navnene på eventuelle ekstra passagerer.
Vi vil også indsamle oplysninger fra dig, hvis du kontakter os (f.eks. via telefon, e-mail eller gennem sociale medier).
Efter en reservation kan vi bede dig om at give en anmeldelse eller kommentarer om din oplevelse for at hjælpe os med at forbedre vores tjenester og sikre, at kommende kunder får præcis det, de leder efter.
Der er også andre måder, du kan give os oplysninger på. For eksempel, hvis du browser med din mobile enhed, kan du dele din aktuelle placering med os, så vi kan give dig den bedst mulige service. For at gøre tingene nemmere kan du også åbne en brugerkonto, der giver dig mulighed for at gennemgå og administrere dine reservationer samt gemme dine personlige indstillinger. Det gør det også nemmere at foretage fremtidige reservationer.
Personlige oplysninger, du giver os om andre
Du kan tilføje en person som en ekstra passager, eller du kan foretage en reservation på vegne af en anden person, f.eks. en ven, familiemedlem eller kollega. Hvis du gør det, skal du sørge for, at personen ved, at du giver os deres oplysninger, og at de har accepteret den måde, vi håndterer deres personlige oplysninger på (som beskrevet i denne erklæring). Dette er dit ansvar.
PERSONLIGE OPLYSNINGER, VI INDSAMLER AUTOMATISK
Når du foretager en reservation, registrerer vi, hvilken platform du foretog den på, og hvordan du kom til vores platform (hvis du f.eks. kom fra en anden hjemmeside).
Selvom du ikke ender med at foretage en reservation, kan vi automatisk indsamle nogle oplysninger, når du besøger vores platforme. Dette kan inkludere din IP-adresse, hvilke sider du har besøgt, hvilken browser du bruger, og oplysninger om klik. Det kan også omfatte oplysninger om din computers operativsystem, dens applikationsversion, sprogindstillinger, enhedsspecifikke indstillinger og karakteristika samt data, der identificerer din enhed.
Hvis du bruger en mobil enhed, kan vi også indsamle placeringsspecifikke detaljer. Og vi kan analysere og behandle grundlæggende data relateret til de apps, der er installeret på enheden (f.eks. navn, beskrivelse og kategori).
PERSONLIGE OPLYSNINGER, VI FÅR FRA TREDJEPARTER
Vi kan også indsamle visse oplysninger om dig fra sociale medieplatforme, vores forretningspartnere, datterselskaber i OsaBus.dk-koncernen, tilknyttede selskaber i Osa Travel Management B.V. (se her for mere information) og andre tredjeparter. For eksempel:
Vi arbejder sammen med tilknyttede forretningspartnere for at tilbyde vores tjenester på andre platforme. Når du foretager en reservation på en af vores platforme, kan vi dele dine personlige oplysninger med dem, og de kan dele dine personlige oplysninger med os.
Transporttjenesteudbydere, der leverer de tjenester, du har reserveret via vores platforme, kan have brug for at sende os oplysninger om din reservation – for eksempel hvis din reservation fører til en kundeservicetvist.
Vores forretningspartnere kan også sende os oplysninger om dig, der kan hjælpe os med at give dig reklamemateriale og annoncer.
Vi kan kombinere enhver af disse oplysninger med de oplysninger, du giver os direkte.
HVORFOR INDSAMLER OG BRUGER VI DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER?
a. Vi beder om dine personlige oplysninger for at gøre det muligt for os at reservere din jordtransport (og alt andet, du har brug for til din reservation).
b. Vi bruger også de personlige oplysninger for at sikre, at du får den bedste oplevelse, når du bruger vores service.
c. Vi bruger det også til at kontakte dig og informere dig om vores seneste tilbud og specielle tilbud.
d. For at tilpasse vores service til dine behov.
e. For at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig med enhver nødvendig support.
Dette er de primære grunde til, at vi indsamler dine personlige oplysninger, men der er også andre grunde. Vil du gerne vide mere?
HVORDAN VI BRUGER DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER
Vi kan bruge dine personlige oplysninger på følgende måder:
a. Reservationer: Vi bruger dine personlige oplysninger til at foretage og administrere din reservation samt videresende de nødvendige oplysninger til det firma, der leverer din jordtransport (eller anden produkt eller service) samt chaufføren, der leverer turen. Dette inkluderer at sende dig kommunikation vedrørende din reservation, såsom bekræftelser, ændringer og påmindelser.
b. Kundeservice: Vi giver dig kundesupport. Vores kundeserviceteams har brug for dine oplysninger, så de kan hjælpe dig med at foretage en reservation, for eksempel, eller besvare eventuelle spørgsmål, du måtte have før, under eller efter din reservation.
c. Kundeanmeldelser: Vi kan bruge dine kontaktoplysninger til at sende dig en kort spørgeskema om din reservation. Dette hjælper os med at forstå og forbedre vores service samt den service, vores forretningspartnere leverer.
d. Kontofunktioner: For at gøre tingene nemmere kan du oprette en brugerkonto på vores platforme. Dette indebærer at give os dine personlige oplysninger, og det giver dig mulighed for at gøre en række nyttige ting. Du kan administrere dine reservationer eller andre køb, drage fordel af særlige tilbud og administrere dine personlige indstillinger og præferencer. Det gør det også nemmere at foretage fremtidige reservationer.
e. Promoveringsaktiviteter: Vi bruger også dine personlige oplysninger til markedsføringsaktiviteter, som kan inkludere:
i. At kontakte dig via telefon, e-mail eller SMS (afhængigt af de kontaktoplysninger, du giver os) med vores seneste nyheder, specielle tilbud, rabatter og opdateringer, herunder detaljer om vores produkter og tjenester (og/eller dem fra vores koncernselskaber eller tilknyttede forretningspartnere). Du kan hurtigt, nemt og når som helst afmelde dig disse markedsføringskommunikationer – bare klik på “afmeld” -linket i enhver e-mail eller anden kommunikation eller besøg vores portal for anmodninger fra registrerede.
ii. At kontakte dig via telefon, e-mail eller SMS med oplysninger om produkter, som du ikke inkluderede i din reservation.
iii. At vise dig relevante tilbud på vores platforme eller på tredjeparts hjemmesider, herunder sociale medier.
iv. At invitere dig til at deltage i promotion-aktiviteter (såsom henvisningsprogrammer eller konkurrencer).
f. At kommunikere med dig: Der kan være andre tidspunkter, hvor vi kontakter dig via telefon, e-mail eller SMS. Der kan være flere grunde til dette, herunder:
i. At svare på og håndtere eventuelle anmodninger, du har foretaget.
ii. At sende dig en påmindelse via e-mail om en reservation, du ikke afsluttede, for at se om du har brug for hjælp til at gøre det. Vi ser dette som en nyttig ekstra service, fordi det giver dig mulighed for at fortsætte med en reservation uden at skulle finde jordtransporten igen eller udfylde alle bookingoplysninger fra bunden.
iii. At sende dig et spørgeskema eller invitere dig til at gennemgå din oplevelse.
iv. At sende dig andet materiale relateret til din reservation, f.eks. hvordan du kan kontakte os (eller et andet firma), hvis du har brug for hjælp under din reservation.
v. At sende dig en oversigt over dine tidligere reservationer.
vi. At sende dig andre administrative beskeder, der kan omfatte tips, sikkerhedsadvarsler, selvom du ikke har kommende reservationer.
g. Markedsundersøgelser: Vi kan bede dig om at deltage i markedsundersøgelser. Eventuelle ekstra personlige oplysninger, som du giver os som en del af denne forskning, vil kun blive brugt med dit samtykke.
h. Bedrageridetektion og forebyggelse: For at levere en sikker og pålidelig service bruger vi dine personlige oplysninger til at opdage og forebygge svig og andre ulovlige eller uønskede aktiviteter. På samme måde kan vi bruge personlige oplysninger til risikovurdering og sikkerhedsformål, herunder verificering af brugere og reservationer. Dette kan nogle gange betyde, at vi må sætte visse reservationer på hold.
i. Forbedring af vores tjenester: Vi analyserer personlige oplysninger for at hjælpe os med at forbedre funktionaliteten og kvaliteten af vores online tjenester og forbedre den samlede brugeroplevelse. Vi arbejder altid på at gøre vores platforme nemmere og mere behagelige for dig at bruge.
j. Kundeanmeldelser: Efter din reservation kan vi invitere dig til at anmelde de tjenester, som vi eller vores forretningspartner har leveret. Din anmeldelse vil hjælpe kommende kunder med at træffe det rigtige valg og hjælpe vores forretningspartnere med at forbedre de tjenester, de tilbyder. Ved at indsende en anmeldelse accepterer du, at den kan blive vist, som forklaret i vores vilkår og betingelser. Du kan anmelde anonymt eller blot angive dit fornavn og land.
k. Opkaldsovervågning: Vi kan optage telefonsamtaler og/eller lade andre medarbejdere lytte med for at hjælpe os med at uddanne vores kolleger og sikre, at vi konsekvent leverer en førsteklasses service. Vi sletter automatisk optagelser efter en angivet periode, medmindre vi har en legitim grund til ikke at gøre det (hvis vi f.eks. mener, der er bevis for svig).
l. Juridiske formål: Endelig kan vi i visse tilfælde have brug for at bruge dine personlige oplysninger til at håndtere og løse juridiske tvister, til regulatoriske undersøgelser, af overholdelsesmæssige årsager eller for at sikre, at vi anvender vores vilkår og betingelser korrekt.
For at behandle dine personlige oplysninger på denne måde stoler vi på følgende juridiske grundlag:
Aftaleudførelse: Vi er nødt til at bruge dine personlige oplysninger for at opfylde enhver aftale, du har indgået med os. For eksempel, når du reserverer jordtransport, er vi nødt til at overføre dine reservationsoplysninger til jordtransportfirmaet og chaufføren, der leverer turen, for at sikre, at din jordtransport venter på dig.
Berettigede interesser: Vi kan bruge dine oplysninger til vores ‘berettigede interesser’ (en term, der gælder for alt, hvad vi mener er en væsentlig del af at drive vores forretning effektivt – samtidig med at vi respekterer dine rettigheder og overholder loven). For eksempel at give dig det mest passende indhold på vores platforme, herunder vores e-mails og nyhedsbreve; at forbedre og fremme vores produkter og tjenester; og til administrative formål.
Samtykke: Vi kan stole på dit samtykke til at bruge dine personlige oplysninger i visse tilfælde, f.eks. til direkte markedsføringsformål. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage via vores portal for anmodninger fra registrerede emner eller ved at sende en e-mail til info@osabus.com med emnet “Privacy”.
HVORDAN VI AFSLØRER DINE OPLYSNINGER.
Der er en række forskellige forretningspartnere integreret i de tjenester, vi leverer, og i visse situationer kan vi dele dine personlige oplysninger med dem. I de fleste tilfælde videregiver vi blot dine reservationsoplysninger til de forretningspartnere, der hjælper os med at levere den service, du anmoder om. Vi vil også dele dine data med andre tredjeparter, herunder betalingsprocessorer, reklamepartnere, datterselskaber i OsaBus.dk-koncernen og tilknyttede selskaber i Osa Travel Management B.V., og – i visse tilfælde – myndighederne. Dette er de primære grunde til, at vi ville dele dine personlige oplysninger. Vil du gerne vide mere?
HVILKE TREDJEPARTER DELER VI DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER MED OG HVORFOR?
Transportudbydere: Transportudbyderne, der er ansvarlige for at levere dig jordtransport og/eller relaterede produkter og tjenester: For at opfylde din reservation er vi nødt til at sende de relevante oplysninger til transportudbyderne, der leverer jordtransporten og/eller andre relaterede produkter, som du har anmodet om. Disse oplysninger kan inkludere dit navn, aldersgruppe, kontaktoplysninger (e-mail, adresse og telefonnummer), fødselsdato og -sted, flynummer, afhentnings- og afleveringsadresse samt eventuelle præferencer, du har informeret os om under reservationen. Hvis der opstår en tvist om din reservation eller en anden form for kundeservicetvist, kan vi være nødt til at give transportudbyderne nogle oplysninger om reservationsprocessen samt tvisten, der kan opstå i forbindelse med reservationen. Dette kan inkludere en kopi af din reservationsbekræftelse for at bevise, at der faktisk blev foretaget en reservation, samt enhver information relateret til din klage. Bemærk, at eventuelle oplysninger, du giver direkte til transportudbyderne, der leverer din jordtransport og/eller relaterede produkter, vil blive gemt og brugt i overensstemmelse med deres egne databeskyttelseserklæringer og vilkår og betingelser.
Vores forretningspartnere: Vi samarbejder med forretningspartnere over hele verden. Nogle af vores partnere tilbyder eller annoncerer vores tjenester samt hjælper vores andre forretningspartnere med at tilbyde og annoncere deres egne rejserelaterede tjenester. Disse forretningspartnere kan også inkludere Osa Travel Management B.V. og andre projekter, herunder OsaBus.com og vores søsterselskaber (Amber-Treansfers og OriginalTransfers.com). Dette kan betyde, at deres tjenester er integreret i vores platforme. Når du foretager en reservation på en af vores forretningspartnere platforme, sender de os nogle af de personlige oplysninger, du har givet til dem. På samme måde kan vi sende vores forretningspartnere nogle af de personlige oplysninger, der er relateret til din reservation. Dette kan være for at hjælpe dem med at analysere deres forretning, for eksempel, eller for at hjælpe dem med at køre deres loyalitetsprogrammer. Det kan også være, så de kan sende dig ting som specielle tilbud, men kun hvis du har givet dit samtykke til dette. Hvis forretningspartneren leverer kundesupport, sender vi dem de detaljer om din reservation, som de har brug for at give dig den support, du har brug for. I alle disse tilfælde styres behandlingen af dine personlige oplysninger af disse forretningspartnernes databeskyttelseserklæringer. Når du foretager en reservation på en forretningspartners hjemmeside, skal du tage dig tid til at læse deres databeskyttelseserklæring for at se, hvordan de behandler dine personlige oplysninger. Når du køber et produkt eller en tjeneste, der leveres af en af vores forretningspartnere, sender vi dem de personlige oplysninger, de har brug for for at kunne levere det. Endelig kan vi også udveksle oplysninger om vores brugere med forretningspartnere af hensyn til at opdage/forebygge svig, men kun når det er strengt nødvendigt.
Osa Travel Management B.V.: Læs her, hvordan vi kan dele dine personlige oplysninger med Osa Travel Management B.V. søsterselskaber.
Kompetente myndigheder: Vi kan dele dine personlige oplysninger med regerings- eller efterforskningsmyndigheder, hvis vi er forpligtet til at gøre det i henhold til lov (eller enhver bestemmelse med samme kraft som lov). Dette inkluderer retskendelser, indkaldelser og ordrer, der udspringer af juridiske processer og kriminelle efterforskninger. Vi kan også videregive dine personlige oplysninger, hvis det er strengt nødvendigt for at forhindre, opdage eller retsforfølge svig og andre kriminelle handlinger. Og vi kan være nødt til at videregive personlige oplysninger til kompetente myndigheder for at beskytte og forsvare vores rettigheder eller ejendomme eller vores forretningspartnere rettigheder eller ejendomme.
Tredjeparts serviceudbydere: Vi kan bruge tredjeparts serviceudbydere til at behandle dine personlige oplysninger på vores vegne og støtte os i at levere vores tjenester. For eksempel kan vi bruge dem til at kontakte dig eller sende bookingoplysninger på vores vegne til virksomheden, der leverer tjenesten, eller til at administrere aspekter af vores websted, callcentre eller marketingaktiviteter. Vi kan også bruge tredjeparts serviceudbydere til markedsundersøgelser og tjenester til opdagelse og forebyggelse af svig, herunder anti-svind screening tjenester. Disse tredjeparter er bundet af fortrolighedsklausuler og må ikke bruge dine personlige oplysninger til andre formål.
Reklamepartnere: Vi kan dele din e-mailadresse og andre personlige oplysninger med tredjeparts reklamepartnere, så vi kan sikre, at du ser relevante annoncer, når vi markedsfører vores tjenester via tredjeparts forretningspartnere. Vi arbejder også med tredjeparts reklamenetværk for at markedsføre tjenester på andre platforme og med tredjeparts leverandører, der hjælper os med at analysere vores egne data. Alle disse tredjeparter vil være bundet af fortrolighedsaftaler og vil ikke have lov til at bruge dine personlige oplysninger til andre formål. For mere information om personaliserede annoncer og dine valgmuligheder: se vores Cookie Statement.
Betalingsbehandlere og andre finansielle institutioner: Vi arbejder også sammen med tredjeparts betalingsbehandlere for at arrangere betaling eller betalingsgarantier. Hvis du (eller indehaveren af det bankkort, der blev brugt til at foretage din reservation) anmoder om en tilbageførsel, kan vi være nødt til at dele visse reservationsoplysninger med betalingsbehandleren og den relevante finansielle institution. Dette kan inkludere en kopi af din reservationsbekræftelse eller den IP-adresse, der blev brugt til at foretage din reservation. Vi kan også dele oplysninger med relevante finansielle institutioner, hvis vi anser det for nødvendigt af hensyn til opdagelse og forebyggelse af svig.
HVORDAN GØR VI BRUG AF MOBILE ENHEDER?
Vi tilbyder gratis apps til en række mobile enheder samt versioner af vores almindelige hjemmeside, der er optimeret til mobilt og tablet-browsing. Disse apps og mobiloptimerede hjemmesideversioner indsamler og behandler dine personlige oplysninger på meget samme måde som vores andre platforme gør, og de giver dig også mulighed for at finde lokal jordtransport baseret på din aktuelle placering. Vil du gerne vide mere?
HVORDAN GØR VI BRUG AF MOBILE ENHEDER?
Hvis du accepterer det, kan vi sende ‘push’-meddelelser direkte til din mobile enhed, så du ikke går glip af vigtig information om din reservation. Og hvis du giver os adgang til din enheds placering eller kontaktoplysninger, kan vi tilbyde ekstra tjenester, hvis du anmoder om det. Din mobile enhed vil have instruktioner om at tillade ‘push’-meddelelser og give os adgang til denne type data.
For at give dig en bedre service og mere relevant markedsføring kan vi bruge noget, der kaldes ‘tvær-enhedssporing’. Dette betyder bare, at vi ser på den måde, du bruger vores platforme på mere end én enhed: vi kan f.eks. kombinere data fra din mobiltelefon og din hjemmecomputer. Dette er noget, vi muligvis bruger cookies til (for mere information om cookies og lignende teknologier, se vores Cookie-erklæring).
For at sikre, at du finder tilbud, der er mere tilbøjelige til at interessere dig i vores nyhedsbrev, ser vi på de søgninger, du foretager, og de tjenester, du booker på flere enheder, når du er logget ind på din brugerkonto. Hvis du ikke ønsker, at vi gør dette, skal du bare logge ud, før du browser, eller afmelde dig vores nyhedsbrev.
Tvær-enhedssporing kan også betyde, at når du bruger en enhed, kan du se personlige annoncer fra mange forskellige virksomheder, baseret på dine aktiviteter på tilknyttede enheder. NAI (Network Advertising Initiative) bør forhindre, at dette sker, hvis du fravælger NAI’s adfærdsreklameprogram (vores Cookie-erklæring giver dig det nødvendige link under “Det er dit valg: Tilvalg og fravalg”). Bemærk: at logge ud af din brugerkonto vil ikke stoppe dette.
HVILKE SIKKERHEDSPROCEDURER HAR VI INDFØRT FOR AT BESKYTTE DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER?
Vores forretningsmæssige systemer og procedurer sikrer, at vi tager alle rimelige skridt for at beskytte dine personlige oplysninger og sikre det mod enhver form for misbrug eller uautoriseret adgang i overensstemmelse med nederlandsk og europæisk databeskyttelseslov. Vi har også specifikke sikkerhedsprocedurer og begrænsninger (både tekniske og fysiske), der begrænser adgangen til og brugen af eventuelle personlige oplysninger, vi opbevarer. Kun autoriseret personale har adgang til personlige oplysninger – og de har kun lov til at gøre det af specifikke og autoriserede grunde.
HVORDAN BEHANDLER VI BØRNS PERSONLIGE OPLYSNINGER?
Vi retter ikke vores tjenester mod børn under 16 år. For børn under 16 år er brugen af nogen af vores tjenester kun tilladt, hvis det sker under opsyn af en forælder eller værge. Vi kan modtage oplysninger om børn i visse situationer, f.eks. som en del af en reservation eller i forbindelse med en kundeservicetvist. Hvis det sker, vil vi kun indsamle og bruge disse oplysninger med samtykke fra barnets forælder eller værge. Vi forbeholder os retten til at slette eventuelle oplysninger, vi måtte modtage fra et barn under denne alder eller uden gyldigt samtykke fra en forælder eller værge.
HVORDAN KAN DU KONTROLLERE DE PERSONLIGE OPLYSNINGER, DU HAR GIVET OS?
Du har ret til, med forbehold for visse lovmæssige undtagelser, at få adgang til, rette eller slette eventuelle personlige oplysninger, vi har om dig, og at gøre indsigelse mod behandlingen af dine personlige oplysninger. Du kan bruge vores Data Subject Access Portal til at udøve nogen af disse rettigheder. Hvis du gør det, vil vi bede om yderligere oplysninger for at bekræfte din identitet, for at beskytte dine oplysninger, og vi vil behandle din anmodning i overensstemmelse med gældende nederlandsk databeskyttelseslov. Du kan til enhver tid opdatere eller slette din brugerkonto ved at logge ind på vores websted.
Når du foretager en reservation eller anmoder om et tilbud, spørger vi, om du gerne vil tilmelde dig at modtage marketing-e-mails. Du kan til enhver tid afmelde dig ved at klikke på “afmeld” i nogen af disse marketing-e-mails eller ved at opdatere dine e-mail-præferencer i din brugerkonto.
HVEM ER ANSVARLIG FOR BEHANDLINGEN AF PERSONLIGE OPLYSNINGER PÅ VORES PLATFORME?
Osa Travel Management B.V. (handlende som OsaBus.dk) kontrollerer behandlingen af personlige oplysninger på sine platforme. Osa Travel Management B.V. er et privat aktieselskab med begrænset ansvar, indregistreret i henhold til nederlandsk lovgivning. Hvis du har spørgsmål, bekymringer eller kommentarer om vores praksis eller denne privatlivspolitik, kan du sende en e-mail til info@osabus.com med “Privacy” i emnelinjen, og vi vil straks vende tilbage til dig.