BEMÆRK: Denne juridiske meddelelse gælder for hele indholdet af websitet www.osabus.dk samt for enhver kommunikation via e-mail eller webmail mellem os og dig. Inden du bruger OsaBus.dk eller kommunikerer gennem dets officielle kanaler (info@osabus.com), bedes du læse disse vilkår omhyggeligt. Ved at bruge OsaBus.dk angiver du din accept af disse vilkår. Hvis du ikke accepterer disse vilkår, bedes du afholde dig fra at bruge OsaBus.dk.
Denne meddelelse leveres af Osa Travel Management B.V., beliggende på John M. Keynesplein 10, 1066EP, Amsterdam, Holland. Vi er en virksomhed registreret i Holland. Du kan kontakte os på +49 3319 0084 999 eller via e-mail på info@osabus.com.
Du har tilladelse til at udskrive og downloade uddrag fra OsaBus.dk til din personlige brug under følgende betingelser:
Ingen del af OsaBus.dk må reproduceres eller gemmes på nogen anden hjemmeside eller inkluderes i nogen offentlig eller privat elektronisk hentningssystem eller -tjeneste uden forudgående skriftlig tilladelse fra Osa Travel Management B.V.
Alle rettigheder, der ikke udtrykkeligt er givet i disse vilkår, er forbeholdt.
Hvis du ønsker at linke til OsaBus.dk, skal du overholde følgende betingelser:
Osa Travel Management B.V. forbeholder sig retten til når som helst at tilbagekalde retten til at linke til OsaBus.dk for overtrædelse af disse betingelser.
Den information, der gives på dette websted, er kun til generelle informationsformål. Det udgør ikke et bindende tilbud fra os. For at indgå en bindende aftale med leverandører af aktiviteter, der er tilgængelige på OsaBus.dk, skal du indsende en bookingsanmodning via OsaBus-platformen. Accepten af bookingsanmodningen er underlagt Osa Travel Management B.V. (OsaBus) almindelige vilkår og betingelser, enten af OsaBus.dk personale eller den specifikke leverandør.
Osa Travel Management B.V.(OsaBus) fraskriver sig ansvar for skader, der opstår som følge af din adgang til eller manglende adgang til webstedet, fejl eller udeladelser på webstedet eller brugen af webstedet, undtagen i tilfælde af forsætlig misligholdelse eller grov uagtsomhed og i det omfang, det er tilladt i henhold til gældende lovgivning. Dette ansvarsfraskrivelse gælder ikke for garantier, krav relateret til personskade eller skade eller krav baseret på produktansvarsregler.
Mens Osa Travel Management B.V. bestræber sig på at sikre nøjagtigheden af informationen på OsaBus.dk, garanterer det ikke nøjagtigheden og fuldstændigheden af materialet. Materialet og produktbeskrivelserne på OsaBus.dk kan ændres eller blive forældede uden varsel.
Materialet på OsaBus.dk leveres “som det er” uden nogen garantier eller betingelser. Derfor fraskriver Osa Travel Management B.V. sig alle repræsentationer, garantier, betingelser og andre vilkår, der kan have virkning i forhold til OsaBus.dk, herunder de underforståede betingelser for tilfredsstillende kvalitet, egnethed til et bestemt formål og brugen af rimelig omhu og dygtighed, i det omfang loven tillader det.
Reservationer til transporttjenester kan foretages elektronisk via OsaBus’ hjemmeside, www.osabus.dk, eller via e-mail på info@osabus.com. Læs venligst følgende oplysninger om betaling omhyggeligt igennem:
Indtil reservationen er bekræftet skriftligt af OsaBus (via e-mail) og fuld betaling er modtaget fra klienten, er reservationen underlagt ændringer fra både OsaBus og klienten.
OsaBus er ikke ansvarlig for tabte eller ikke leverede bekræftelseskvitteringer ved booking via internettet. Hvis din spam-blokering er aktiveret, kan bekræftelses-e-mailen muligvis ikke blive modtaget. Det er klientens ansvar at ringe og få en bekræftelses-e-mail efter at have foretaget en booking.
Fuld betaling af de anslåede omkostninger skal ske senest to uger (14 dage) før den planlagte servicedato.
Fakturaer vil blive udarbejdet baseret på den valgte betalingsmetode.
Kunden skal give følgende oplysninger for at kunne udarbejde en faktura:
Faktureringsbeskrivelsen “osabus.com” vises på kortholderens kreditkortudtog for vellykkede kreditkortbetalinger.
OsaBus vil ikke sælge, købe, levere, udveksle eller afsløre konto- eller transaktionsdata eller personlige oplysninger om en kortindehaver, undtagen til sin acquirer, Visa/Mastercard-selskaberne eller som svar på gyldige anmodninger fra myndighederne.
Enhver ændring af en reservation er underlagt tilgængeligheden af de anmodede transporttjenester som foreslået af den ændrede reservation, betaling af den gældende gebyr fastsat af OsaBus og godkendelse fra OsaBus. Bemærk, at alle reservationer er endelige, og betalinger og deposita er ikke-refunderbare, undtagen inden for rammerne af udstedte garantier, i tilfælde af skade på liv, lemmer eller sundhed, eller for krav baseret på produktansvarsregler.
Manglende rettidig betaling, herunder deposita, estimaterede omkostninger eller andre beløb skyldt til OsaBus, kan resultere i annullering af klientens reservation efter OsaBus’ eneste skøn, med passende annulleringsgebyrer, der pålægges.
Hvis klienten ønsker at ændre eller annullere en eksisterende booking og overføre det betalte depositum eller fulde beløb til en anden tid, dato eller en anden tjeneste, skal det bekræftes af en OsaBus-repræsentant. Bemærk venligst, at OsaBus ikke kan garantere, at den nye service kan leveres til samme beløb, og der kan pålægges ekstra omkostninger.
Bemærk venligst, at vores tilbud er gyldige i højst 3 dage, da vi har en tendens til at blive booket hurtigt. Vi reserverer og sikrer busser først, når vi modtager betaling eller mindst 20% depositum. Priser og køretøjets tilgængelighed er underlagt bekræftelse ved modtagelse af betaling.
Priser og køretøjer bekræftes først, når betalingen er modtaget.
Vi forstår, at uforudsete omstændigheder kan opstå og påvirke dine ferieplaner. Hos OsaBus er vi her for at hjælpe dig med afbestillings- og refusionsproceduren. Bemærk venligst følgende:
Hos Osa Travel Management B.V. ønsker vi, at du og din gruppe får en god oplevelse. Derfor beder vi dig venligst om at overholde følgende retningslinjer:
Venligst oprethold en respektfuld og passende opførsel til enhver tid. Du er ansvarlig for eventuelle skader forårsaget af dig selv eller nogen i din gruppe. Hvis myndighederne vurderer dig eller en anden person som uegnet til at rejse, eller hvis din opførsel forårsager ubehag for andre, kan de bede dig forlade indkvarteringen, udflugten eller aktiviteten. I sådanne tilfælde vil vores kontrakt blive afsluttet, og fulde afbestillingsafgifter vil blive pålagt.
Overhold venligst alle engelske love, krav og formaliteter fra lokalt politi, sundhedsmyndigheder og andre offentlige myndigheder.
Vis høflighed over for vores rejsearrangører, medarbejdere, guider og repræsentanter. Følg venligst rejselederens og/eller gruppelederens anvisninger under hele turen.
Samarbejd med transport-, hotel-, restaurantoperatører og andre serviceudbydere. Venligst overhold deres vilkår og regler, mens du benytter deres tjenester.
Vis respekt for lokalbefolkningens skikke og traditioner samt reglerne for traditionelle boliger. Du er udelukkende ansvarlig for dine handlinger på alle de steder, der besøges under turen.
Bemærk venligst, at kontaktoplysningerne til buschauffører vil blive givet til dig op til 24 timer før turen. Som en del af vores forpligtelse til at opretholde professionelle grænser, minder vi dig venligst om, at de kontaktoplysninger, der er givet til buschaufføren, udelukkende er til formål med relation til turen. Det er strengt forbudt at kontakte buschaufføren før turen af private eller personlige årsager. Vores chauffører er dedikerede til at transportere dig sikkert fra punkt A til B og er ikke tilgængelige som turledere eller til personlige forespørgsler.
Det er strengt forbudt at angribe chauffører eller nogen andre individer under turen. Vi forventer, at alle passagerer behandler vores personale og medrejsende med respekt og venlighed.
Buschauffører forventes at ankomme til tiden. Dog kan der være uforudsete omstændigheder (trafik, vejarbejde, vejrforhold, uheld/farer osv.), der kan påvirke ankomsttiden. Bemærk venligst, at i tilfælde af sådan en forsinkelse vil der ikke være berettiget til nogen refusion. Vi sætter pris på din forståelse i denne sag.
Vi værdsætter dit samarbejde og forståelse i forhold til at følge disse retningslinjer. Hvis du har nogen spørgsmål eller bekymringer, er du velkommen til at kontakte os.
Hos Osa Travel Management B.V. bestræber vi os på at levere tjenester af høj kvalitet, der lever op til dine forventninger. Vi værdsætter din tilfredshed og stræber efter at give en problemfri og behagelig oplevelse.
Bemærk venligst følgende punkter:
Vi er ansvarlige for de tjenester, vi leverer på det aftalte sted. Disse tjenester skal opfylde en rimelig standard og være i overensstemmelse med beskrivelserne på vores hjemmeside. Hvis tjenesterne ikke opfylder disse standarder og påvirker din ferieoplevelse, vil vi kompensere dig i overensstemmelse hermed. Bemærk venligst, at vores ansvar er begrænset til det beløb, der er betalt til os, og dækker ikke eventuelle ekstra omkostninger, du måtte have.
Vi kan ikke acceptere ansvar for tab eller skader forårsaget af medlemmer af din gruppe, tredjepartsudbydere eller begivenheder uden for vores kontrol (force majeure). Vores ansvar er begrænset til det samlede beløb, du har betalt til os.
Nogle aktiviteter, der tilbydes af Osa Travel Management B.V., leveres af vores leverandører. I sådanne tilfælde fungerer vi som en bookingagent. Selvom vi promoverer disse aktiviteter, bør det ikke fortolkes som en anbefaling til at deltage. Vi kan ikke holdes ansvarlige for nogen skade, skader, tab (herunder tab af personlige ejendele efterladt i køretøjer) eller død som følge af disse aktiviteter. Selvom vi samarbejder med anerkendte leverandører, ligger eventuelle falske udsagn fra dem uden for vores kontrol.
Vær opmærksom på, at visse aktiviteter kan betragtes som “farlige aktiviteter” af forsikringsselskaber. Hvis du ønsker at være tilstrækkeligt dækket af din forsikringspolice, kan det være nødvendigt at betale en ekstra præmie.
Vi forbeholder os retten til at begrænse vores ansvar i overensstemmelse med lovene og reglerne i Holland.
Vi forbeholder os retten til at ændre, suspendere eller afslutte vores tjenester uden varsel når som helst. Vi forbeholder os også retten til at nægte service til hvem som helst af enhver årsag.
Hos Osa Travel Management B.V. kan vi ikke holdes ansvarlige for noget tab, besvær eller skade forårsaget af omstændigheder uden for vores kontrol. Bemærk følgende:
Forstå venligst, at visse omstændigheder ligger uden for vores rimelige kontrol, og vi vil gøre alt for at minimere forstyrrelser og sikre din sikkerhed og komfort.
Osa Travel Management B.V. forbeholder sig retten til at foretage ændringer i rejseplaner efter behov, med hensyntagen til faktorer som vejrforhold, tilgængelighed af attraktioner eller andre omstændigheder.
Osa Travel Management B.V. reserverer sig også retten til at ændre størrelsen og typen af køretøj, der bruges til vores ture.
Udover personoplysninger dækket af vores privatlivspolitik betragtes enhver materiale, du transmitterer eller offentliggør på OsaBus.dk, som ikke-fortroligt og ikke-ejet. Osa Travel Management B.V. er ikke forpligtet til at behandle sådant materiale fortroligt. Osa Travel Management B.V. og dets udvalgte har ret til at kopiere, offentliggøre, distribuere, inkorporere og bruge sådant materiale sammen med alle data, billeder, lyde, tekst og andre elementer, der er indeholdt deri, til kommercielle eller ikke-kommercielle formål.
Rygning er strengt forbudt i alle køretøjer, der bruges på vores ture.
Osa Travel Management B.V. anbefaler kraftigt, at du anskaffer omfattende international rejseforsikring, der er gyldig for hele perioden af dit ophold i det land, du besøger. Denne forsikring bør dække forskellige rejserelaterede aspekter, herunder, men ikke begrænset til, medicinske udgifter, rejseaflysning eller ændringsudgifter, tabt bagage, ulykker og repatriering. Det er afgørende at beskytte dig selv mod uforudsete omstændigheder.
Bemærk venligst, at Osa Travel Management B.V. ikke kan holdes ansvarlig for konsekvenserne af din manglende eller forsømmelige anskaffelse af passende rejseforsikring. Det er dit ansvar at sikre, at du har tilstrækkelig dækning for at beskytte dig selv under din rejse.
Hvis du har nogen klager, bedes du informere os så hurtigt som muligt, så Osa Travel Management B.V. kan håndtere sagen hurtigt og effektivt. For klager vedrørende ferieoplevelsen beder vi venligst om, at du indsender dem skriftligt inden for en uge eller 7 dage efter afslutningen af turen. Klager modtaget efter denne tidsfrist vil ikke blive betragtet.
Bemærk venligst, at ethvert krav mod Osa Travel Management B.V. i henhold til disse vilkår og betingelser, turen eller nogen begivenheder eller undladelse i forbindelse med turen, ikke må overstige det beløb, du faktisk har betalt til Osa Travel Management B.V. for turen. Vi hæfter ikke for nogen skader eller tab udover dem, der faktisk er pådraget og allerede betalt, ej heller hæfter vi for følgeskader, fremtidige skader, tabt fortjeneste, mistede muligheder, psykisk lidelse eller smerte og lidelse.
Vores ansvar over for dig er begrænset til det beløb, vi modtager fra dig, og vi kan derfor ikke kompensere for andre omkostninger, du måtte have.
Vær opmærksom på, at disse vilkår og betingelser reguleres af nederlandsk lov og er underlagt de hollandske domstoles eksklusive jurisdiktion.
Tak fordi du læste og accepterede vores Vilkår & Betingelser. Vi håber, at disse retningslinjer giver klarhed og gennemsigtighed vedrørende vores tjenester. Hos “Osa Travel” stræber vi efter at levere enestående oplevelser og sikre din tilfredshed gennem hele din rejse.
Vi ønsker dig en fantastisk tur og held og lykke på dine eventyr! Vi forstår, at uforudsete omstændigheder eller spørgsmål kan opstå under dine rejser. I sådanne tilfælde opfordrer vi dig til at kontakte vores dedikerede team. Vi er her for at hjælpe dig og besvare eventuelle bekymringer, du måtte have.
Endnu engang sender vi vores varmeste ønsker om en mindeværdig og behagelig rejse!
Bedste hilsner,
Osa Travel Management B.V. Team